به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، بررسی تاریخ صدر اسلام با هدف رسیدن به واقعیتها و عبرت گیری و الگوگیری و الگوبرداری و پرهیز از لغزشهگاهها و بهره بردن از فرصتها امری ضروری است . اینکه پس از پیامبر ، چرا و چگونه حاکمیت از علی ابن ابیطالب (ع ) دریغ و در اختیار دیگران قرار گرفته است. سوالی است که یافتن پاسخ آن می توان برای امروز و مسلمانها در مقابله با تهاجم های پیچیده و فتنه گرانه دشمن چراغ راه بوده و از آن بهره مند شوند
کتاب دشمن شدید(2)، دومین دفتر از مجموعه کتاب دشمن شدید است که با پژوهشی عمیق در دشمن شناسی تاریخی به پرسشهای اینچنینی با رویکرد تاریخ بصیرت افزا و رصد جریان حق و باطل پاسخ می دهد .
دشمن شدید(دفتر دوم) در ادامه یهود شناسی دفتر اول به واکاوی حوادث پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) و نقش یهود در تحریف اسلام را نمایان می سازد. در ادامه نویسنده به چالش های حضرت علی ع در حکومتش و نقش یهود در انتقال قدرت ها پرداخته و با استنادات محکم تاریخی به اثبات این موضوع می پردازد.
در قسمتی از کتاب میخوانیم:
جریان حاکم، با غصب ولایت به این هدف خود دست یافته بودند؛ ولی حلقه پایانی این نقشه ناتمام بود...
باید علی ع کاملا از صحنه حذف می شد. بنابرابن تصمیم گرفتند ایشان را در نماز به شهادت برسانند. زیرا همانگونه که در زمان رسول الله ص شخص رسول اکرم ص بالاترین تهدید برای آنان به شمار می آمد، پس از ایشان، این خطر از ناحیه علی ع متوجه آنها بود؛ چرا که او می توانست افشاگر و همچنین خنثی کننده طرح های آنان باشد. بنابراین می بایست ترور فیزیکی و نیز شخصیتی علی ع را در دستور کار خود قرار دهند.
کتاب دشمن شدید(دفتر دوم) در قطع رقعی و به کوشش حجت الاسلام استاد مهدی طائب و با قیمت پشت جلد 22000 تومان، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب دشمن شدید(دفتر دوم) می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با تخفیف ویژه تهیه نمایند و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با پست رایگان دریافت نمایند.