​مدیریت جدید ترنجستان سروش انتخاب شد
یکشنبه 09 تير 1398

​مدیریت جدید ترنجستان سروش انتخاب شد

سید‌محمد حسینی، از تعیین مدیریت جدید و توجه به تقویت بخش کودک و افزایش عرضه کالا‌های فرهنگی تولید داخل در دوره جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری ایبنا، سید‌محمد حسینی، مدیر‌عامل شرکت «ترنج»، درباره سرنوشت ترنجستان سروش بعد از جدا شدن مجموعه نشر اسم از این فروشگاه بیان کرد: مدیریت جدید ترنجستان سروش تعیین شده و از چند روز آینده آقای مصطفی‌‌پور، از فعالان حوزه فرهنگی به‌ویژه در مناطق محروم در مجموعه فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی  افزود: مدیریت پیشین ترنجستان سروش، بعد از تاسیس انتشارات و گسترده شدن فعالیتش، اعلام کرد تمایل دارد مستقل فعالیت کند؛ بنابراین مقرر شد تا ایشان از مجموعه جدا شود.
حسینی با ابرازامید‌واری برای تقویت کتاب‌فروشی‌های جبهه انقلاب درباره رویکرد‌های جدید ترنجستان افزود: دو رویکرد اصلی را بعد از بازگشایی پیگیری می‌کنیم. نخست توجه، تقویت و گسترش بخش کودک کتاب‌فروشی و دوم؛ عرضه بیشتر کالا‌های ایرانی در بخش عرضه محصولات فرهنگی ایرانی‌ـ‌اسلامی از‌جمله لوازم‌التحریر، گیفت، هدایا و دیگر اقلام از رویکرد‌های جدید با بازگشایی فروشگاه است. برای پاسخگویی به تقاضای مخاطب، کالا‌های خارجی نیز عرضه خواهد شد.
مدیر‌عامل شرکت «ترنج» درباره زمان بازگشایی ترنجستان سروش‌ ادامه داد: فروشگاه ترنجستان سروش هفته جاری با مدیریت جدید  بازگشایی می‌شود. برای افتتاحیه، مراسم نخواهیم داشت؛ بسم‌اله می‌گوییم و کرکره را بالا می‌کشیم.
کتابفروشی ترنجستان، در خیابان انقلاب تهران، حد فاصل خیابان ابوریحان و خیابان فلسطین قرار دارد. این کتابفروشی در سال‌های گذشته با مدیریت سعید مکرمی اداره می‌شد اما با جدا شدن او مجموعه ترنج، این فروشگاه با کادر جدید فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
نظر بدهید