به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مهر، مؤسسه نشر شب‌های سپید از مجموعه کتاب‌های شناخت رهبری، برای اولین بار کتاب «سیر مطالعاتی آشنایی با اندیشه آیت الله العظمی خامنهای» را منتشر کرد.
مجموعه‌ی شناخت رهبری با مدیریت حجت الاسلام خاک رنگین دارای که در ده سال گذشته به موضوع آموزش و پژوهش در اندیشه مقام معظم رهبری پرداخته‌اند و با فعالیت جمعی از طلاب و دانشجویان در دست توولید قرار گرفته است.
کتاب «سیر مطالعاتی با اندیشه آیت الله العظمی خامنه ای» به همت علی خاک رنگین، فاطمه تقی زاده، مهدیه شیروانی، فروغ آسایش و حمیده روح پرور پس از حدود دو سال فعالیت در قطع وزیری، حدود ۶۰۰ صفحه، و دارای ۷ فصل تدون شده است.
این کتاب بنا بر اظهارنظر تولید کنندگان آن دارای ۶ ویژگی است که از جمله آنها می‌توان به دارا بودن معرفی کمی و کیفی از ۱۳۳ کتاب برتر در حوزه اندیشه مقام معظم رهبری، ارائه ۴ مدل سیر مطالعاتی متفاوت، متناسب با نیاز مخاطب و براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری، تقسیم بندی کتب موجود در ۲۵ موضوع کلان، معرفی ۱۱۰ سخنرانی گفتمان ساز رهبر معظم انقلاب، معرفی ۲۲ پیام جریان ساز که باید خوانده شود و دارا بودن سیر تا پیاز نکات، جداول و فرم‌های لازم بمنظور برگزاری کارگروه‌های سیر مطالعاتی اشاره کرد.