قصه‌های قد و نیم قد برای کودکان
سه شنبه 05 مرداد 1395

قصه‌های قد و نیم قد برای کودکان

«70 قصۀ قد و نیم قد برای کودکان»، از مؤسسۀ انتشارات قدیانی، نوشتۀ فریبا کلهر به چاپ سوم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منا نشر، به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ انتشارات قدیانی، مجموعۀ «70 قصۀ قد و نیم قد برای کودکان»، نوشتۀ فریبا کلهر و با تصویرگری تعدادی از تصویرگران در نوبت چاپ سوم روانۀ بازار کتاب شد.
این کتاب شامل 70 قصه برای کودکان است که تصویرگری‌های رنگی و متناسب با موضوع به جذابیت داستان‌ها افزوده و فهمیدن آنها را آسان‌تر نموده است. این اثر قبلاً نیز به صورت جلدهای مجزا با عنوان قصه‌های قد و نیم قد برای کودکان به چاپ رسیده است. این کتاب جزو کتاب‌های معرفی شده در کتابنامۀ رشد آموزش و پرورش می‌باشد.
فریبا کلهر رمان‌نویس و نویسندۀ ادبیات کودک و نوجوان است. وی فعالیت خود را از دهۀ شصت و با حضور در مجله‌های رشد، در حیطۀ ادبیات داستانی کودک و نوجوان آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته ‌است. کلهر تاکنون صدها قصه نوشته است و کارهای ارزشمندی در بازنویسی اسطوره‌ها انجام داده است. وی با نوشتن بیش از هزار قصه و بازنویسی و ... به‌عنوان بانوی هزار قصه شناخته شده است.
کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعۀ «قصه‌های قد و نیم قد برای کودکان» نوشتۀ فریبا کلهر را در نوبت چاپ سوم، تیراژ 1650 نسخه و با قیمت 30000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.
 
 
نظر بدهید