ترکیبی متفاوت از «ر»، «دال»، «قاف» و «عین.صاد»
یکشنبه 20 مرداد 1398

ترکیبی متفاوت از «ر»، «دال»، «قاف» و «عین.صاد»

این جا سالها کتاب های مذهبی و محصولات انتشارات به‌نشر را ارائه می داد اما چند سالی است که با تغییر ویترین، مجموعه متنوعی از کتاب های به روز و جدید جبهه فرهنگی انقلاب را ارائه می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مشرق، یکی از علل رونق کار نویسندگان و ناشران جبهه فرهنگی انقلاب، گسترش نسبی ویترین های عرضه کتاب در این جبهه بوده است. حالا همه کسانی که دنبال کتاب های سالم و محصولات فرهنگی مناسب، کاربردی و ارزان هستند، دستشان خالی نمی ماند و در هر گوشه شهر پاتوق های مناسبی برای دسترسی به آن ها وجود دارد.
خبرنگار مشرق در پروژه «کتابگردی در تهران» به سراغ کتابخوانان حرفه ای رفته و همراه آن ها، راهی کتابفروشی های معتبر و معروف جبهه فرهنگی انقلاب در سطح شهر تهران شده است. در این سفرنامه تصویری شما ضمن آشنایی با زیر و بم یک کتابفروشی، به کمک فرد کتابخوانی که ما را همراهی کرده است، با چند عنوان از بهترین کتاب های آن کتابفروشی هم آشنا می شوید.



پیشنهاد می کنیم بعد از همراهی با ما در این کتابگردی، خودتان هم شال و کلاه کنید و از حال و هوایی که ما تجربه کردیم، بهره ببرید.
در سومین قسمت از این کتابگردی، راهی کتابفروشی به‌نشر شدیم. همین پریروز بود که حامد صلاحی (محقق و فعال حوزه کتاب) ما را با فضای این کتابفروشی و برخی کتاب ها و محصولات فرهنگی آن آشنا کرد. ویراستاری، کارشناسی، معرفی و نقد، اداره نشست، نویسندگی مجله تلویزیونی کتاب و فرهنگ، مدیریت تولید، کارگزاری نشر و ... از تجربیات حامد صلاحی در این گستره است که حالا باید «کتابگردی» را هم به آن افزود.
این فروشگاه در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، حوالی خیابان فخر رازی و دقیقا مقابل در اصلی دانشگاه تهران قرار دارد. این جا سالها کتاب های مذهبی و محصولات انتشارات به‌نشر را ارائه می داد اما چند سالی است که با تغییر ویترین، مجموعه متنوع و بی نظیری از همه کتاب های به روز و جدید جبهه فرهنگی انقلاب را با مدیریت مجموعه «کتاب فردا» به محوریت مهدی فقیهی نژاد عرضه می کند. ویترینی در کنار خیابان دارد و در دو طبقه، کتاب ها را ارائه می کند. طبقه بالای فروشگاه، فضایی برای برگزاری نشست های ادبی و فرهنگی دارد و همچنین کتاب های کودک و نوجوان نیز در این طبقه قرار دارند.
ان شا الله این کتابگردی ها ادامه دارد...
نظر بدهید