به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به مناسبت فرارسیدن بزرگ‌ترین عید شیعیان، عید غدیر خم، نشست نقد و بررسی کتاب باارزش «علی از زبان علی» برپا می‌شود. این کتاب که تألیف حجت‌الاسلام محمد محمدیان، نمایندۀ سابق ولی فقیه در دانشگاه‌ها است، با حضور نویسندۀ اثر معرفی و بررسی خواهد شد.
«علی از زبان علی» اثری است که در آن، مسائل سیاسی و اجتماعی زمانۀ حضرت علی علیه‌السلام از زبان شریف ایشان بیان شده و دفتر نشر معارف آن را منتشر کرده است.
همچنین به مناسبت این عید فرخنده، شاعر اهل‌بیت، احمد بابایی، در این مراسم شعرخوانی خواهد کرد. در حاشیۀ این نشست، جشن امضای کتاب «خنجر سپید شب» اثر مسلم ناصری نیز برگزار می‌شود. «خنجر سپید شب» را که دفتر نشر معارف به چاپ رسانده است، زندگی پسری است که سر ناسازگاری با دایی‌اش، خلیفۀ سوم عثمانی دارد. او که پسری از خاندان بنی‌امیه و از مخالفان امام‌علی علیه‌السلام است، سرانجام دوستدار حضرت امیر می‌شود. شخصیت این کتاب و اتفاقاتی که برایش رخ داده است، استناد تاریخی دارد.
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم، سه‌شنبه 29 مرداد، هم‌زمان با روز عید سعید غدیر، ساعت 17 در ترنجستان بهشت واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از حسینیۀ ارشاد، حضور یابند.