نیلی: معرفی کتاب از سوی مداح و منبریِ خوب، اثرگذار است
شنبه 02 شهريور 1398

نیلی: معرفی کتاب از سوی مداح و منبریِ خوب، اثرگذار است

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نشست صمیمانه ستایشگران جوان اهل‌بیت علیهم‌السلام گفت: ما کتاب‌های خوب مخصوص نوجوانان داریم ولی از آن‌ها غفلت می‌شود و آن‌ها را نمی‌شناسیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه ایمانی مشعر، میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی مهمان چهارمین نشست صمیمانه ستایشگران جوان اهل‌بیت علیهم‌السلام بود.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند که وضعیت کتابخوانی، قلب انسان را به‌درد می‌آورد، گفت: امتداددهنده همه فعالیت‌ها، رسانه است و مهم‌ترین رسانه کتاب است.
نیلی گفت: جبهه فرهنگی انقلاب در مقابل یک جبهه غیر انقلابی قرار دارد و یک مبارزه در جریان است.
وی به شکل گرفتن ۲ هزار کافه کتاب در تهران طی سالیان اخیر اشاره کرد و گفت: بسیاری از کتاب‌ها، نگاه غیرانقلابی را تقویت می‌کند.
مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب افزود: این اتفاقات در نسلی دارد رخ می‌دهد که ما حالاحالا با آن‌ کار داریم.
وی با بیان اینکه جریان غیر انقلابی با تفکری که گسترش می‌دهد، در حال تربیت "زامبی" است، گفت: اجنبی در حال جهت دادن فکر نسل‌ امروز ماست و افرادی را تربیت می‌کند که با هیچ عقلانیتی سازگار نیستند.

نیلی، وجود چندین هزار هیأت و مسجد را فرصت‌های جبهه انقلاب دانست و گفت: نیروهای جبهه انقلاب، هم بیشتر شده‌اند و عمق فکر آن‌ها افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه به برکت خون امام حسین و نهضت امام، جریان انقلاب دارای پاتوق‌های مهمی چون هیأت و مسجد است، گفت: ما کتاب‌های خوب مخصوص نوجوانان داریم ولی از آن‌ها غفلت می‌شود و آن‌ها را نمی‌شناسیم.
مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، معرفی کتاب در هیئات را ضروری دانست و گفت: این اقدام، مخصوصاً برای نوجوانان اهمیت خاصی دارد.
نیلی با بیان اینکه امروز ظرفیت تیراژ میلیونی برای کتاب خوب وجود دارد، گفت: فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه باید کتاب‌های خوب به تیراژ میلیونی برسند، مربوط به دهه هفتاد است و اگرچه از آن غفلت کرده‌ایم، اما به جرات می‌توان گفت که ما امروز می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
وی افزود: معرفی کتاب از سوی مداح و سخنران خوب، اثرگذار است.
مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پایان، به‌معرفی کتاب آب هرگز نمی‌میرد پرداخت و گفت: این کتاب که با عاشورای زمان ما نسبت دارد.
نظر بدهید