امروز میدان نبرد از جبهه خاکی به فضای مجازی تغییر کرده است
سه شنبه 02 مهر 1398

امروز میدان نبرد از جبهه خاکی به فضای مجازی تغییر کرده است

فرمانده سابق گردان 152 حضرت ابوالفضل(ع) لشگر انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه میدان نبرد امروز از جبهه خاکی به فضای مجازی تغییر کرده ادامه داد: امروز نوع جنگ در این کشور تغییر کرده و می‌توان شبیخون فرهنگی و یک تهاجم تمام عیار را در فضای مجازی مشاهده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، سردار جانباز میرزا محمد سلگی ظهر امروز در آیین نکوداشت سردار جانباز میرزا محمد سلگی  که در تالار شهر الوند اظهار کرد: اگر بخواهیم ظاهر دفاع مقدس را توضیح دهیم همان می شود که دشمن می گوید و باید از آن تنها به عنوان یک جنگ و درگیری یاد کرد.

وی با بیان اینکه بین ملت ما و دشمنان این ملت در نگاه به 8 سال نبرد تفاوت فاحشی وجود دارد، عنوان کرد: همین تفاوت فاحش که بیشتر بر مبنای اعتقاد است باعث شده تا ما از این برهه حساس انقلاب به عنوان یک گنج نام ببریم اما دشمن از آن به‌عنوان ننگ و رنج یاد کند.

فرمانده سابق گردان 152 حضرت ابوالفضل(ع) لشگر انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: دشمن بعثی ابتدا با عملیات روانی بر علیه ملت ایران تلاش کرد تا معادلات را به نفع خود تغییر دهد اما در همان ابتدا با تصرف برخی ‌شهرهای مرزی به همه ثابت شد که این نبرد، فراتر از یک عملیات روانی است.

وی با بیان اینکه توکل به خدا و ایستادگی در برابر دشمنان رمز موفقیت در 8 سال دفاع مقدس بود، تأکید کرد: این وعده الهی است که هرکسی در برابر دشمنان خدا به‌ایستد حتما پیروز است.

سلگی با بیان اینکه میدان نبرد امروز از جبهه خاکی به فضای مجازی تغییر کرده ادامه داد: امروز نوع جنگ در این کشور تغییر کرده و می‌توان شبیخون فرهنگی و یک تهاجم تمام عیار را در فضای مجازی مشاهده کرد.

وی بیان کرد: این حرکت دشمنان با یک شناخت و برنامه مستمر است و باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی مناسبی داشت.

این جانباز سرافراز اضافه کرد: انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری تدام همان انقلابی است که شهدای کربلا به دنبال تحقق آن بوده‌اند.

فرمانده سابق گردان 152 حضرت ابوالفضل(ع) لشگر انصارالحسین(ع) همدان در پایان یادآور شد: رزمندگان امام خمینی(ره) را امام حسین(ع) زمان خود می‌دانستند و بر همین اساس نیز به صورت تمام قد در برابر شمر زمان خود یعنی صدام ایستادند.

گفتنی است در این مراسم کلنگ احداثی به نام سردار جانباز میرزا محمد سلگی در الوند به زمین خورد.

نظر بدهید