گرامافون منتشر شد
سه شنبه 14 آبان 1398

گرامافون

گرامافون منتشر شد

رمان عاشقانه «گرامافون» به قلم علی مرادخانی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، «گرامافون» در اصل یک رمان عاشقانه با حال و هوای دانشجویی است که مخاطب را از دل دانشگاه با خود همراه می کند و در این راه مخاطب را از ساختمان های قدبلند بالاشهر تهران و مسابقات بین المللی هنرهای رزمی تا بادگیرهای باشکوه شهر یزد و از ویرانه های زلزله سر پل ذهاب تا خاک نرم شلمچه به تماشا می ناشند.
این رمان که به تازگی منتشر شده با استقبال خوب مخاطبین روبه رو شده است
به گفته نویسنده کتاب این رمان به زودی صدایش به دانشگاه ها میرسد و با نوای خود می تواند طعم یک عاشقانه دانشجویی را به دانشجویان بچشاند.
گرامافون شاید اولین اثر این فعال فرهنگی و رسانه باشد ولی نثر روان و سوژه آن می تواند در دل مخاطبان بنشیند و جای خود را باز کند
در برشی از کتاب میخوانیم:
عاشق که انقدر پفکی نمیشه! پسر یه دل درد معمولی گرفتی داری زمین و زمانو فحش میدی. غربت و آوارگی اول راه عشقه. عشق ولی اگه میخوای بری این راهو، جونتو بگیر تو دست و برو، دختر شاه پریون عطر سیب سرخو از ده فرسخی می فهمه. مثل رعنا، رعنا هم از ده فرسخی فهمید کی راست راستکی عاشقه...
رمان عاشقانه گرامافون با موضوع ازدواج دانشجویی در قطع رقعی ودر 242 صفحه، به قلم توانای علی مرادخانی به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند از طریق سایت من و کتاب (manvaketab.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با پست رایگان دریافت نمایید.
نظر بدهید