«هم قسم» کتاب برگزیده سال خراسان رونمایی و خوانش می شود
چهارشنبه 29 آبان 1398

«هم قسم» کتاب برگزیده سال خراسان رونمایی و خوانش می شود

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، مراسم رونمایی و خوانش کتاب «هم قسم» اثر برگزیده شانزدهمین دوره کتاب سال خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، «هم قسم» شرح زندگی و خاطرات ام یاسر؛ همسر شهید سید عباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب الله لبنان است که با ترجمه «احمد نطنزی» توسط انتشارات به‌نشر روانه بازار کتاب شده است.
مراسم رونمایی و خوانش «هم قسم» با همکاری اداره‌کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، کتابخانه قلم، مرجع بهبود نگرش انسان، اداره کتابخانه های عمومی مشهد و انتشارات به‌نشر روز شنبه دوم آذرماه 98 ساعت 12 در کتابخانه قلم واقع در خیابان آخوند خراسانی، بین آخوند خراسانی 22 و 24 برگزار می شود.
کتاب «هم قسم» برگردان کتاب « الوصول » است که «عبدالقدوس الامین» نویسنده لبنانی به رشته تحریر درآورده است و در آن خواننده در فراز و نشیب داستان با روح بزرگ بانویی همراه می شود که قدم به قدم در کنار وجود معنوی شهید سید عباس موسوی می بالد و در قامت یک شهید قد می افرازد و برای کسانی که به دنبال یافتن نمونه ای از انسان ناب آن هم از نوع شیعیه هستند، ام یاسر قهرمانی کم نظیر است.
گفتنی است در آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد، تولیت آستان قدس رضوی از احمد نظنزی جانباز 70 درصد و مترجم کتاب «هم قسم» تقدیر کردند.
یادآور می شود اداره‌کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور با همکاری سازمان ها و ارگان های فرهنگی مراسم معرفی، خوانش و نقد و بررسی آثار متعدد در حوزه ادبیات دینی، انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری و .. را در دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا مراسم رونمایی و خوانش مجموعه «قصه های احکام برای کودکان»، رونمایی و خوانش کتاب «به سفارش مادرم» با همکاری انتشارات به‌نشر مهر ماه سال جاری در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی کشور برگزار شد.
 
نظر بدهید