صالحی: کاغذ در شمار کالاهای اساسی سال آینده ماندگار شد
پنجشنبه 07 آذر 1398

صالحی: کاغذ در شمار کالاهای اساسی سال آینده ماندگار شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: کاغذ نشر و روزنامه در سال ۹۹ همچنان در شمار کالاهای اساسی است و با ارز ۴۲۰۰ تومانی عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، سید عباس صالحی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران گفت: کاغذ نشر و روزنامه در سال ۹۹ همچنان در شمار کالاهای اساسی است و با ارز ۴۲۰۰ تومانی عرضه خواهد شد.

وی درباره میزان و چگونگی تخصیص ارز حمایتی به کاغذ خاطرنشان کرد: باتوجه به ایجاد زیرساخت مناسب برای ارزیابی و تخصیص کاغذ مورد نیاز نشر و مطبوعات در قالب کارگروهی متشکل از تمامی دست‌اندرکاران مرتبط اعم از سازمان‌های دولتی، اتحادیه‌ها و صنوف، پس از بررسی‌های لازم این موضوع در کارگروه ساماندهی کاغذ، جزئیات امر اطلاع‌رسانی می‌شود.

صالحی همچنین درباره برنامه‌های این وزارتخانه در بودجه سال آینده، گفت: در جلسه امروز بیشتر درباره موضوعات کلان بودجه مباحثی مطرح و صحبتی درباره مسائل تفسیری نشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی دیگر درباره وضعیت برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز یادآور شد: همه فیلم‌هایی که در مرحله تولید هستند برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و انتظاری که وجود دارد مبنی بر اینکه جشنواره فجر جشنواره‌های ملی در حوزه سینما باشد، در دست تحقیق است.

برچسب‌ها:
نظر بدهید