«روح سبز ما! بهار ما! سلام» برای پروانه های ایران زمین منتشر شد
دوشنبه 02 دي 1398

روح سبز ما! بهار ما! سلام

«روح سبز ما! بهار ما! سلام» برای پروانه های ایران زمین منتشر شد

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از بازسازی و انتشار کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام» شامل سروده هایی کودکانه به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی با بیان اینکه کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام»، تولید گروه کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر با عنوان «کتاب های پروانه» می باشد، اظهار کرد: مجموعه اشعار این اثر به کوشش سید احمد میرزاده و سروده هایی از شاعران انقلابی با تصویرگری وحید خاتمی روانه بازار کتاب شده است.
وی با بیان اینکه مجموعه اشعار کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام» برای رهبر فرزانه و گرانقدر انقلاب اسلامی سروده شده اند، افزود: «روح سبز ما! بهار ما! سلام» پیش از این در قطع رقعی و با تصویرگری متفاوت در دو نوبت و با مجموع تیراژ هشت هزار نسخه به چاپ رسیده است.
به گفته مدیرعامل به‌نشر گروه کودک و نوجوان به‌نشر از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت حدود سه هزار عنوان کتاب با تیراژ تولیدات هشت میلیون نسخه در موضوعات و قالب های ادبی متنوع منتشر کرده که این آثار در طول سه سال گذشته با تمرکز بر موضوعات دینی و ارزش های نظام ولایی به لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است و با استقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو شده است.
وی یادآور شد: مجموعه اشعار کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام» شامل سروده هایی از «حمید هنرجو»، «شاهین رهنما»، «سید سعید هاشمی»، «محمد عزیزی»، «افشین علاء» و «سید احمد میرزاده» می باشد که با عناوینی همچون آفتابی دیگر، باغ عاطفه، او...، مثل خنده پدر، دست های ما، دستی که بوی جبهه دارد، مدینه و تهران، دست خدا، آیینه ایمان و دعا که میکنی؛ از زبان فرزندان ایران اسلامی برای رهبری مهربان سروده شده اند.
سعیدی خاطرنشان کرد: بازسازی و چاپ کتاب شعر «روح سبز ما! بهار ما! سلام» با تصویرگری متفاوت در 28 صفحه و قطع رحلی با شمارگان 500 نسخه در دسترس علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار دارد.
در چندین بیت از اشعار این کتاب می خوانیم: «حسینیه پر از فرشتگان بود؛ زلال اشک بچه ها روان بود/ کسی به غیر یا خدا نمی گفت؛ کسی خوش آمدی به ما نمی گفت/ کسی نمی شنید بوی خنده؛ دلش گرفته بود یک پرنده/ چقدر منتظر شدیم؛ اما؛ نبود مهربان ما، خدایا.../ که ناگهان دمید مثل خورشید؛ فرشته قشنگ شهر امید»
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس behnashr@ نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید