به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، ثر جدید حجت‌الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه علمیه در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شد.

در نگارش این کتاب تلاش شده با تبیین مناقب و کرامات حضرت زهراء(س)، اصول حاکم بر سیره فاطمی و بررسی برخی آموزه‌های تفسیری خطبه فدکیه، مخطبان و محبان اهل‌بیت(ع) الگویی عملی و قابل دسترس را به نظاره بنشینند؛ الگویی که در اوج کمالات و فضائل بسان نوری درخشان، شیعیان و کمال جویان را به سوی نیکی‌ها و فضائل فرا می‌خواند تا در پرتو عمل به وظایف خویش به قرب معنوی و کمالات انسانی و الهی نائل شوند.

این کتاب شامل متن منبرهای حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، تلخیص محتوای منبرها در حواشی کتاب و انتهای هر جلسه، فیش روضه، مقدمه روضه، پرورش، اوج مرثیه و فرود، معرفی و توضیح 149 واژه از اعلام و اماکن در انتهای کتاب و متن خطبه فدیکه حضرت زهراء (س) همراه با ترجمه و شرح لغات.

 علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از قم، خیابان ارم، کوچه ارک (کوچه 16) پلاک 23، پخش کتاب برادران علیزاده مراجعه کنند و یا با شماره 02537741770 تماس بگیرند.