به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، زنان این مجموعه، به ناچار یا پیله‌ای به دور خود تنیده‌اند که راه پرواز کردن را از آن‌ها گرفته است یا جامعه آن‌ها را، اگر بخواهند خلاف جریان آن حرکت کنند، پس می‌زند.
نویسنده در کتاب «وقتی تو بیایی»، دوربینی به دست می‌گیرد، به یازده منزل مختلف سر می‌زند و روایت‌های کوتاه اما خواندنی از این زندگی‌ها را در قالب یک کتاب تقریبا صد صفحه‌ای برای خوانندگان خویش بازگو می‌کند.
داستان‌های این مجموعه عبارت‌اند از: «در کنار تو»، «وقتی تو بیایی»، «قصه زندگی من»، «غروبی دیگر»، «کم یا زیاد»، «ماه مکنیر»، «ماهی لب دریا»، «اگر من نگین بودم»، «گوشت یخ‌زده»، «راه خانه کجاست»، «دفعه بعد.»
شخصیت «ریحانه» در داستان کوتاه «در کنار تو»، نمونه یک زن سنتی است که بعد از چهل و پنج سال هنوز در آرزوی ازدواج با مردی است که در رویا می‌پروراند و تمام نشانه‌های دخترانگی را هر چند برخی از آن‌ها منسوخ شده (مانند آرایش نکردن دختر)، حفظ کرده است. با این اوصاف امیدوارانه دلش را به شوهر خواهرش که اکنون بیوه است و زن خود را در تصادف از دست داده و مال باخته نیز هست، خوش می‌کند تا بچه‌های یتیم خواهر را بزرگ کند. اما در کمال ناباوری، شوهر خواهر، از او خواهر جوان‌تر و امروزی‌تر را خواستگاری می‌کند….
 
برای دریافت این کتاب اینجا کلیک کنید.