«راز نقاشی های قشنگ»؛ برگزیده هجدهمین جشنواره کتاب‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
شنبه 11 دي 1395

«راز نقاشی های قشنگ»؛ برگزیده هجدهمین جشنواره کتاب‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

افتخارآفرینی ها و کسب جوایز و رتبه های متعدد در جشنواره های مختلف توسط مجموعه کتاب 20 جلدی«راز نقاشی های قشنگ» ادامه دارد و اینبار در هجدهمین جشنواره کتاب‌ کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این مجموعه موفق به کسب لوح زرین و دیپلم افتخار در حوزه تدوین خلاقانه کتاب کودک شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، طی آیینی که در هجدهمین جشنواره کتاب‌ کودک و نوجوان کانون پرورشی که دوم دی‌ماه 1395 با حضور مدیرعامل کانون، رئیس و دبیر جشنواره، جمعی از نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوانان و مسئولان استان آذربایجان شرقی برپا شد، هیئت داوران در 9 بخش شعر، داستان تالیف و ترجمه، علمی ‌و آموزشی، دینی، بازنویسی، زندگی‌نامه، نمایش‌نامه‌، تصویرگری، گرافیک و طراحی روی جلد، برترین‌های سال‌های 1393 و 1394 را معرفی کرد.

گروه داوران این جشنواره پس از بررسی و مشاهده این کتب در سطح ملی،  لوح زرین و دیپلم افتخار در بخش کودک را به مجموعه‌ 20 جلدی «راز نقاشی ‌های قشنگ» تألیف محمدحسین صلواتیان، به‌ دلیل تدوین خلاقانه و جذاب، تناسب قابل توجه آثار با نیاز مخاطبان، درگیرکردن مخاطبان با موضوع و فراهم‌ آوردن زمینه ‌هایی برای فعالیت‌های خلاقانه از «به نشر» اهدا کرد.

مجموعه کتاب 20 جلدی «راز نقاشی های قشنگ» که از دسته کتاب های آموزشی به شمار می رود، به طرح مبانی سواد بصری با استفاده از ادبیات کودک و نوجوان و آموزش تکنیک ها و شیوه های کاربردی نقاشی پرداخته، و با بهره گیری از عکس و تصویر، فرآیند یادگیری را ساده و روان کرده است.

همچنین در این جشنواره لوح تقدیر برای تولید مجموعه‌ 20 جلدی «راز نقاشی ‌های قشنگ» به سیداحمد میرزاده، سرپرست به نشر    (انتشارات آستان قدس رضوی) اهدا شد.

مجموعه رازنقاشی های قشنگ تا کنون علاوه براین جایزه، کتاب برگزیده دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی در بخش کودک و نوجوان و همچنین منتخب سیزدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد را نیز به خود اختصاص داده است.

شایان ذکر است هجدهمین جشنواره‌ کتاب کودک و نوجوان، در حالی برگزیدگان خود را معرفی کرد که کانون استان آذربایجان شرقی، میزبان 50 نویسنده کتاب‌‌های کودک و نوجوان در همایش «کودک، کتاب، جامعه» بود.

علاقه مندان به تهیه مجموعه کتاب 20 جلدی«راز نقاشی های قشنگ» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 و یا با شماره 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.

نظر بدهید