دو کتاب طنز از عبدالله مقدمی روانۀ کتابفروشی‌ها شد
یکشنبه 10 مرداد 1395

مادر ما، زمین

دو کتاب طنز از عبدالله مقدمی روانۀ کتابفروشی‌ها شد

کتاب‌های «به زبان آدم» و «مادر ما، زمین» به‌قلم عبدالله مقدمی با موضوع طنز توسط انتشارات سورۀ مهر منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، مجموعه کتاب‌های شعر و نثر طنز «به زبان آدم» و «مادر ما؛ زمین» منتشر شد. این کتاب‌ها که مخصوص گروه سنی نوجوان است، توسط انتشارات سورۀ مهر روانۀ بازار نشر شده است.
این دو کتاب‌ از مجموعۀ هفت جلدی طنز نوجوان، منتشر شده است. «به زبان آدم» کتابی است که با نثر طنز موضوع «رفتار نوجوان در خانه و اجتماع» را مورد توجه قرار داده است. نویسنده با بیانی شیرین و جذاب سعی در ارتباط با نوجوانان و اصلاح رفتار آنها در محیط و اجتماع دارد.
«مادر ما، زمین» مجموعه‌ای از شعر و نثر طنز است که با هدف جلوگیری از تخریب محیط زیست و همچنین آشنایی نوجوانان با جاذبه‌های دیدنی و طبیعت زیبای ایران نوشته شده است. این کتاب در بخش‌های مختلف علاوه بر معرفی زیبایی‌های طبیعت کشور، به نکته‌ای خاص در مورد نگهداری از طبیعت و آلوده نکردن محیط اشاره می‌کند.
گوشه‌ای از «مادر ما، زمین» را با هم می‌خوانیم: «کتابی که در دست دارید می‌خواهد در مورد یک چیز مهم صحبت کند: محیط‌زیست! اما نترسید و گریه نکنید. ما که از شما نمی‌خواهیم دست به سینه بنشینید و نصیحت‌های ما را گوش کنید. اصلاً موقع خواندن این کتاب هر کاری دلتان می‌خواهد بکنید. (فقط بالاغیرتاً برای عکس نویسنده شاخ و سیبیل نگذارید، بهش نمی‌آید!) ما می‌خواهیم همین‌طوری دورهمی یک کم در مورد محیط‌ زندگی‌مان صحبت کنیم.»
 
نظر بدهید