نقد و بررسی برجام در کتاب «سراب برجام» منتشر شد
چهارشنبه 15 دي 1395

سراب برجام

نقد و بررسی برجام در کتاب «سراب برجام» منتشر شد

کتاب «سراب برجام» در نقد و بررسی برجام با مقالاتی از حسین کچوییان، فواد ایزدی، محمدجواد لاریجانی و ... از سوی نشر شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «سراب برجام» به کوشش حسین ایزدی  و منصور شریفی از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد.

کتاب «سراب برجام» جامع‌ترین اثر در نقد و بررسى برجام و پبامدهاى آن از منظر نخبگان کشور است که با مقدمه فواد ایزدى آغاز می‌شود. این کتاب کارى از دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامى است که با حمایت و همکارى موسسه شهید کاظمى منتشر مى‌شود.

این کتاب به نوعى سندى براى ثبت در تاریخ سیاسى کشور و منبعى براى پژوهش پیرامون ابعاد گوناگون برجام به شمار مى‌رود.

دراین کتاب مقالاتى از حسین کچوییان، فواد ایزدى، محمد جواد لاریجانى، حسن عباسى،  شهریار زرشناس، مظفر نامدار، کارخانه‌اى، نبویان، نادرى، رزاقى، فریدون عباسى، حسین شریعتمداری، مهدى محمدى، حمید رسایى، یاسر جبرائیلی و ...  به چشم مى‌خورد.

این کتاب داراى 5 فصل و یک ضمیمه است: «فراتر از برجام: تحلیل‌هایى کلان و راهبردى از برجام و مناسبات ایران و نظام سلطه»، «خسارت محض: بیانات رهبرى پیرامون مذاکرات هسته اى در دولت یازدهم»، «در دام برجام: بررسى تحلیلى انتقادى برجام از منظر حقوقى، فنى، سیاسى، اقتصادى، امنیتى، استراتژیک و فقهى»، «کلید نفوذ: برجام از منظر مقامات و کارشناس‌هاى امریکایى»، «فرجام برجام: که شامل سه بخش؛ روزهاى پس از برجام، برجام از فراز آفتاب تابان تا فرود تقریبا هیچ (بزک برجام و اعتراف به شکست ان از سوى مسوولین) و فهرست بدعهدى هاى امریکا در پسابرجام است» و بخش ضمیمه که در آن کتابشناسى مذاکرات در دولت یازدهم آمده است.

کتاب «سراب برجام» به کوشش حسین ایزدی  و منصور شریفی با قیمت 25 هزار تومان توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده و علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند آن را فروشگاه اینترنتی «من و کتاب» خریداری کنند.

 
نظر بدهید