صد نکته تربیتی برای پرورش فرزند در «فرهنگ تربیت فرزند» منتشر شد
شنبه 18 دي 1395

فرهنگ تربیت فرزند

صد نکته تربیتی برای پرورش فرزند در «فرهنگ تربیت فرزند» منتشر شد

کتاب «فرهنگ تربیت فرزند» حاوی نکات تربیتی برای پرورش فرزندان روانه بازار کتاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «فرهنگ تربیت فرزند» اثر اسدالله محمدی‌نیا از سوی نشر سبط اکبر روانه بازار کتاب شد.

این کتاب در پنج فصل تدوین شده که در آن نکته‌های روانشناسی و تربیتی فرزند قبل از تولد تا جوانی ذکر شده است. در فصل اول نویسنده به جایگاه و اهمیت تربیت فرزند پرداخته و روایاتی که به این مسئله اشاره دارند را برای خواننده بیان کرده است.

«عوامل تربیت فرزند در اسلام» عنوان فصل دوم کتاب «فرهنگ تربیت فرزند» است همچنین در فصل سوم که با عنوان «فرزند بیشتر زندگی شادتر» آغاز شده مولف کوشیده تا به مسئله ازدیاد نسل بپردازد و ضرورت‌های آن را بیان کند و در فصل چهارم همین کتاب راه‌های تکثیر نسل را برای خوانندگان بیان کرده است. در فصل پنجم نیز به پرسش‌های موجود در این زمینه پاسخ داده شده است.

کتاب «فرهنگ تربیت فرزند» بیش از صد نکته تربیتی از زمان ازدواج تا پس از تولد و نوجوانی را برشمرده تا با به کار بستن‌ آنها فرزندان صالحی تربیت شود. این کتاب بر اساس روانشناسی دینی تالیف شده است.

کتاب «فرهنگ تربیت فرزند» تالیف اسدالله محمدی‌نیا در 312 صفحه با قیمت12 هزار تومان از سوی انتشارات سبط اکبر منتشر شده است.

 
نظر بدهید