اظهارات رهبران انقلاب 14 فوریه بحرین در دادگاه‌های نظامی رژیم آل‌خلیفه
یکشنبه 19 دي 1395

گواه میهن

اظهارات رهبران انقلاب 14 فوریه بحرین در دادگاه‌های نظامی رژیم آل‌خلیفه

«گواه میهن» اظهارات رهبران و مخالفان انقلاب 14 فوریه بحرین در دادگاه‌های نظامی رژیم آل خلیفه است که از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «گواه میهن» با ترجمه علیرضا بیگی و همکاری سجاد رفیعیان از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد.
این کتاب که در نسخه عربی با نام «شهادة وطن» معروف است به بیان رهبران و سردمداران انقلاب 14 فوریه 2011 بحرین در مقابل دادگاه‌های نظامی آل خلیفه پرداخته است. این افراد در مقابل هیئت قضات دادگاه‌های آل خلیفه به بیان بی احترامی‌ها، تحقیر‌ها، شکنجه‌ها و هتک‌حرمت‌هایی که نیروهای آل خلیفه در قبال این افراد، خانواده و مذاهبشان روا می‌داشتند پرداخته‌اند.
این افراد که از مقبولیت اجتماعی قابل توجهی در جامعه بحرین برخوردار هستند بیان داشته‌اند که آل خلیفه آنان در دوره بازداشت در زندان‌های «الجو»، «القرین» و «الحوض الجاف» از کمترین حقوق انسانی محروم کرده و همواره سعی کرده بود تا هنگام بازرسی کمیته حقیقت یاب بسیونی پرده بر حقایق بگذارد.
پاره‌ای از ظلم و ستم‌های درون زندان‌ها که در حق این افراد رخ داد به شرح ذیل است: محرومیت برقراری ارتباط با خانواده برای چندین ماه، محرومیت استفاده از سرویس بهداشتی برای چند روز، محرومیت از حمام برای چندماه، ریختن آب سرد بر روی زندانیان، رختخواب و کف زندان و روشن ساختن کولرهای قدرتمند که موجب بیماری آنان می‌گردید، آویزان کردن از سقف و اتصال به برق، تحقیر و شکنجه های روحی همچون: توهین به ائمه اطهار، مقدسات و شعائر دینی، انداختن آب دهان درون دهان انان، مجبور کردن بر بوسیدن کفش های شکنجه گران و تصاویر آل خلیفه و آل سعود، تجاوز جنسی ، شرح و بیان چگونگی هتک حرمت نوامیس این افراد، مجبور کردن بر پاک کردن کف زمین آلوده با زبان، اعمال محدودیت در قضاء حاجت و ... .
کتاب «گواه میهن» اظهارات رهبران و مخالفان انقلاب 14 فوریه بحرین در دادگاه‌های نظامی رژیم آل خلیفه با ترجمه علیرضا بیگی و با همکاری سجاد رفیعیان از سوی نشر شهید کاظمی با قیمت 10 هزار تومان روانه بازار کتاب شد. علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند این کتاب را از فروشگاه اینترنتی «من و کتاب» خریداری کنند.
 
نظر بدهید