رونمایی جدیدترین آثار کودک دفتر نشر فرهنگ اسلامی
دوشنبه 11 مرداد 1395

رونمایی جدیدترین آثار کودک دفتر نشر فرهنگ اسلامی

جدیدترین آثار دفتر نشر فرهنگ اسلامی در حوزۀ کودک (کتاب سحر) دوشنبه ۱۱ مرداد در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ مراسم رونمایی از جدیدترین آثار دفتر نشر فرهنگ اسلامی در حوزۀ کودک (کتاب سحر) با حضور سپیده خلیلی، کلر ژوبرت، احسان عباسلو برگزار می‌شود.
در این آئین از کتاب‌های «لینالونا» و «آرزوی زنبورک» با نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت که از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی برای گروه سنی «ب» منتشر شده است، رونمایی می‌شود.
«آرزوی زنبورک» داستان یک زنبور کوچولو است که از خدا می‌خواهد به او فرصت دهد تا یک کار بزرگ انجام دهد و «لینالونا» داستان یک دختر است که با یک آدم کوچولو دوست می‌شود.
کلر ژوبرت در سال 134٠ در فرانسه و در یک خانوادۀ مسیحی به دنیا آمد. او در سن 1٩ سالگی مسلمان شد و از سال 1362 با همسر ایرانی‌اش در ایران زندگی می‌کند. این نویسنده دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات کودک از دانشگاه لومان فرانسه است و کار داستان‌نویسی و تصویرگری را هم‌زمان از سال ١٣٧٥ آغاز کرده و آثارش به دو زبان فارسی و فرانسه منتشر شده است.
مراسم رونمایی از جدیدترین آثار دفتر نشر فرهنگ اسلامی در حوزۀ کودک (کتاب سحر) ساعت 16 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک 2 برگزار می‌شود.
 
نظر بدهید