نامۀ یک طنزپرداز به دزد منتشر می‌شود!
سه شنبه 12 مرداد 1395

نامۀ یک طنزپرداز به دزد منتشر می‌شود!

نسیم عرب امیری از شاعران جوان کشورمان از انتشار جدیدترین کتابش با نام «نامه به دزد» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، «نامه به دزد» عنوان جدیدترین مجموعۀ طنز نسیم عرب امیری است که به تازگی مجوز نشر گرفته است. این مجموعه که شامل نامه‌های طنزآمیز این شاعر جوان است به زودی به همت انتشارات قدیانی منتشر می‌شود.
عرب امیری همچنین به مجموعه در دست انتشار دیگرش با عنوان «کجایی که یادت به خیر» نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این مجموعه شامل طنزهای نوستالژیک من است که خودم هم به خاطر فضای کارها دلبستگی خاصی به آنها دارم.
وی افزود: چند سالی است که کار در حوزۀ فیلم‌نامه‌نویسی را نیز تجربه می‌کنم و یکی از کارهای سینمایی که در نگارش آن همکاری داشتم با عنوان «شکلاتی» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی قرار است به زودی کلید بخورد و در مرحلۀ پیش تولید است.
عرب امیری حضور طنزنویسان را در تولید کارهای کمدی تلویزیونی و سینمایی مفید دانست و گفت: با توجه به مشکلاتی که تلویزیون در این سال‌ها در جذب مخاطب پیدا کرده است حضور طنزنویسان و نویسندگان خلاق با نگاه‌های نو شاید بتواند تحولی در تلویزیون ایجاد کند.
شاعر مجموعۀ «کی گفته بخت کچلا بلنده» اظهار داشت: تهیه‌کنندگان و مدیران تلویزیون با استقبال از حضور نویسندگان در همۀ حوزه‌ها و با نگاه‌ها و دیدگاه‌های متفاوت می‌توانند به جای تولید کارهای کلیشه‌ای همیشگی به خلق کارهای نو و متفاوت بپردازند که این مستلزم اعتماد به نویسندگان است.
نظر بدهید