آموزش علیه آموزش با نشر قدیانی
چهارشنبه 22 دي 1395

آموزش علیه آموزش

آموزش علیه آموزش با نشر قدیانی

کتاب آموزش علیه آموزش اثر دکتر عبدالعظیم کریمی به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب آموزش علیه آموزش اثر دکتر عبدالعظیم کریمی به چاپ رسید.
تعلیم و تربیت فاجعه‌باری که دچار حریقِ آتش تربیت آسیب‌زا شده نیازمند عملیات نجات آنی و اقدامات ضروری است بی آنکه به دنبال آن باشیم که چرا و چگونه به چنین وضعی رسیده یا چه کسانی مسئول رخداد این فاجعه بوده‌اند.
از این رو این کتاب برای خواندن نیست بلکه برای نجات دادن است. هدف این اثر بی اثر کردن آثار تعلیم و تربیت فاجعه‌باری است که اثر بخشی هر گونه اقدام اصلاحی را بی اثر می‌کند؛ این کتاب برای آگاهی از پیامد‌های پنهان فاجعه‌ی تعلیم و تربیت آسیب‌زا نیست بلکه فراتر از آن بستریابی برای تغییر بنیادین مفروضه‌های زیرین سازه‌های نظری تفکراتی است که منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیر تربیتی در کودکان و نوجوانان می‌شود.
عبدالعظیم کریمی در شش گفتار نکات بسیار مفیدی درباره‌ی نقاط ضعف تعلیم و تربیت بیان می‌کند.
انتشارات قدیانی، کتاب آموزش علیه آموزش نوشته‌ی عبدالعظیم کریمی را در نوبت اول چاپ، 249 صفحه و قیمت 15000 تومان روانه‌ی بازار  کتاب کرد.
براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.
 
 
نظر بدهید