مجید بلالی مدیرعامل انتشارات سروش شد
سه شنبه 12 مرداد 1395

مجید بلالی مدیرعامل انتشارات سروش شد

اولین جلسۀ هیئت مدیرۀ انتشارات سروش در دورۀ جدید با معرفی مجید بلالی به عنوان مدیرعامل انتشارات برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، مجید بلالی ضمن تشکر از مدیران سابق انتشارات سروش، در رابطه با سیاست‌های جدید این انتشارات گفت: یکی از اهداف و سیاست‌های جدید انتشارات سروش حضور قدرتمند در حوزۀ نشر کشور است. انتشارات سروش سعی دارد در عرصۀ نشر کتاب و مجلات و محتوای چند رسانه‌ای بسیار پویا و فعال ظاهر شود تا بتواند به جایگاه قبلی خود بازگردد.
وی افزود: انتشارات سروش همچنان درحال حرکت است و فلسفۀ وجودی آن آسیب نخواهد دید اما امیدواریم با برنامه‌ریزی و مدیریت سازندۀ حرکت این انتشارات شتاب بیشتری به خود بگیرد و به عنوان رسانۀ مکتوب صدا و سیما بتواند با قدرت و برنامه‌ریزی شده در صنعت نشر کشور نقش ایفا کند.
بلالی همچنین بازنگری در سیاست‌های تولید آثار این انتشارات را از اولویت‌های مدیریت خود دانست و از همۀ فرهیختگان و اندیشمندان دعوت کردند تا در این مسیر با سروش همکاری نمایند.
در ابتدای این جلسه معارفۀ اعضای هیئت مدیرۀ جدید توسط رضایی، رئیس امور مجامع شرکت‌های صدا و سیما صورت گرفت و  از هیئت مدیرۀ مدیر عامل سابق جناب آقای رستم‌وندی تشکر و قدردانی شد.
پیش از این تقی رستم‌وندی مدیرعامل سروش شده بود که در تاریخ دهم خرداد سال جاری با حکم وزیرکشور به عنوان قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی منصوب شد.
 
نظر بدهید