20 درصد تخفیف برای کتاب‌های شعر آیینی یک ناشر
یکشنبه 26 دي 1395

20 درصد تخفیف برای کتاب‌های شعر آیینی یک ناشر

انتشارات دلیل ما تعدادی از کتاب‌های خود را تا پایان دی ماه با تخفیف 20 درصد به فروش می‌رساند.

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، انتشارات دلیل ما تعدادی از کتاب‌های خود را تا پایان این ماه یعنی تا 95/10/30 با تخفیف 20 درصد به فروش می‌رساند.
این کتاب‌های شامل چند مجموعه شعر مذهبی هستند که ناشر آنها انتشارات آرام دل است اما پخش کننده آن یعنی انتشارات دلیل ما تصمیم گرفته آنها را به علاقه مندان با تخفیف عرضه کند.
کتاب «شرح کبود» گزیده اشعار فاطمیه به کوشش جواد حیدری است که در 272 صفحه با قیمت 9500 تومان عرضه شده است.
همچنین کتاب «آفتاب حُسن»  اشعار سوگواره مجتبوی، مجموعه اشعاری درباره امام حسن مجتبی (ع) است که حاصل برگزاری جشنواره‌ای با حضور شاعران 6 استان جنوب کشورمان در شهرستان داراب است که با موضوع امام حسن مجتبی(ع) طبع آزمایی کردند و شعرهای برگزیده در این کتاب در 128 صفحه با قیمت7هزار تومان منتشر شده است.
کتاب «حروف مقطعه»؛ گزیده غزل های عاشورایی هم دربردارنده اشعار عاشورایی از شاعران سراسر کشور است که در یک فراخوان جمع آوری و در این کتاب به چاپ رسیده است.
غزل های منتخب عاشورایی این کتاب به بخش های: غزل های امام زمان(عج)، غزل های عاشورایی، حضرت مسلم و ورود به کربلا، حضرت رقیه و طفلان حضرت زینب، حضرت عبدالله بن الحسین و قاسم بن الحسن، حضرت علی اصغر و حضرت علی اکبر، حضرت ابوالفضل(ع)، شب عاشورا و قتلگاه، شام غریبان و اسارت کاروان، کوفه، شام و مجلس یزید و اربعین حسینی تقسیم بندی شده است.این کتاب نیز در 328 صفحه با قیمت 12هزار تومان عرضه شده است.
برای تهیه این کتاب‌ها با تخفیف می‌توانید با شماره تلفن‌های  02537744988-02537733413تماس بگیرید.
نظر بدهید