برگزاری نمایشگاه ویژه کتاب «با بصیرت تا پیروزی»
یکشنبه 26 دي 1395

برگزاری نمایشگاه ویژه کتاب «با بصیرت تا پیروزی»

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری نمایشگاه ویژه کتاب تحت عنوان «با بصیرت تا پیروزی» با محوریت کتاب های مربوط به انقلاب اسلامی و  فتنه سال 88 همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه بزرگ مردمی نهم دی ماه تا دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 9دی ماه تا 22 بهمن ماه در محل فروشگاه مرکزی کتاب به نشر در مشهد واقع در خیابان امام خمینی(ره) رو به روی باغ ملی برپا می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، حسین سعیدی اظهار داشت: نهم دی ماه سال 1388 در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان فصلی ارزشمند و حائز اهمیت برای ریزش ها و رویش های انقلابی که در نهایت همبستگی، یکدلی و حماسه عظیم را به ارمغان آوردند، مطرح است.
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به یکی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط انتشارات در خصوص افزایش سطح آگاهی عمومی در خصوص سالروز حماسه نهم دی ماه، گفت: بر این اساس انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به برگزاری نمایشگاه کتابی با عنوان «با بصیرت تا پیروزی» اقدام کرده است تا کتاب هایی با محور گفتمان انقلاب، موضوعات انقلابی، ارزش های انقلاب و دستاوردهای انقلاب طی بازه زمانی 40 روزه به کلیه بازدیدکندگان ارائه شود.
سعیدی افزود: در نمایشگاه «با بصیرت تا پیروزی» بیش از یکصد عنوان اثر ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی با 20 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه از تاریخ  9 دی ماه لغایت 22 بهمن ماه در محل فروشگاه مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی در مشهد ارائه می شود.
وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه طی ساعات 9 الی 21 در فروشگاه مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی به نشانی خیابان امام خمینی(ره)، روبروی باغ ملی برپا و آماده خدمت رسانی به کلیه مراجعین است.
سعیدی همچنین یادآور شد: قفسه ای با همین عنوان «با بصیرت تا پیروزی» در سایر فروشگاه های دوازده گانه «به نشر» در مشهد و تهران طی این مدت دایر می باشد و این کتب را با تخفیف 20درصد عرضه می کند.
علاقه مندان به مشاهده و تهیه کلیه محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 و یا با شماره 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند./
نظر بدهید