توان تولید محدود است/ تلاش داریم بازه زمانی انتشار را کاهش دهیم
دوشنبه 27 دي 1395

توان تولید محدود است/ تلاش داریم بازه زمانی انتشار را کاهش دهیم

مدیرعامل انتشارات سوره مهر گفت: حجم عملیات گسترده‌ای در سوره مهر انجام می‌شود و آثار بسیاری در صف تولید قرار دارد از سویی توان تولید محدود است، طبیعی است برخی آثار در صف انتظار بمانند اما تلاش می‌کنیم بازه زمانی را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، عبدالحمید قره‌داغی مدیرعامل انتشارات سوره مهر در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون اقدامات جدید در انتشارات پس از تحولات مدیریتی و گلایه برخی نویسندگان و شاعران به جهت ماندن آثارشان در سوره مهر اظهار داشت: باید تمامی جوانب کار و تولیدات در بدو ورودم سنجیده شود.
وی در ادامه توضیح داد: قطع به یقین تمامی آنچه دغدغه دوستان نویسنده و شاعر است دغدغه بنده نیز هست، اما تلاش می‌کنم در آینده نزدیک قدمی در جهت رفع مشکلات برداریم.
عبدالحمید قره داغی همچنین در ادامه مطالب خود با تاکید بر برنامه ریزی دقیق و قرار دادن الویت‌ها تصریح کرد: در این مدت زمان اخیر که بنا بود به سوره مهر بیایم و الان که حدود یک ماهی است مستقر شده‌ام در جریان این مشکلات بوده و هستم، ولی خوشبینم که تمام مشکلات حل خواهد شد.
مدیرعامل انتشارات سوره مهر خاطر نشان کرد: واقعیت این است که حجم عملیات گسترده‌ای در سوره مهر انجام می‌شود و آثار بسیاری از نویسندگان و شاعران در صف تولیدات قرار دارد. از آن سو هم کشش بازار و توان تولید محدود است طبیعی است برخی آثار در صف انتظار برای انتشار بمانند اما تلاش می‌کنیم این بازه زمانی را کاهش دهیم.
 
نظر بدهید