برگزاری نشست هم اندیشی نویسندگان مطرح کشور در حرم مطهررضوی
سه شنبه 28 دي 1395

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) خبر داد:

برگزاری نشست هم اندیشی نویسندگان مطرح کشور در حرم مطهررضوی

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری نشست هم اندیشی نویسندگان مطرح کشور در حرم مطهر رضوی خبر داد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) حسین سعیدی اظهار داشت: این نشست با حضور حدود 20تن از نویسندگان مطرح و به نام کشور با هدف بررسی آخرین تحولات حوزه نشر کشور و بررسی راهکارهای مناسب تهیه و تولید کتاب های جدید برپا می شود.
وی اضافه کرد: جمعی از نویسندگان مطرح کشور به همراه خانواده هایشان به مدت سه روز از تاریخ چهارشنبه 29دی ماه تا جمعه اول بهمن ماه 95 در مشهد مهمان به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) خواهند بود و در این دو روز برنامه های مختلفی برای این افراد پیش بینی شده است.
سعیدی همچنین تاکید کرد: دیدار با حضرت آیت ا... رئیسی تولیت عظمی آستان قدس رضوی و بهره مندی از بیانات معظم له از مهم ترین برنامه های این مراسم می باشد که چهارشنبه شب همزمان با نمازمغرب و عشا در محل تالار ولایت حرم مطهررضوی برگزار می شود.
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همچنین برگزاری نشست تخصصی و هم اندیشی این نویسندگان با جمعی از مدیران و کارشناسان این انتشارات را در روز پنجشنبه در صحن جمهوری حرم مطهررضوی را از دیگر برنامه های حضور این جمع از نویسندگان در مشهد برشمرد.
سعیدی خاطرنشان کرد: آقایان رضا اميرخاني، محسن مومني‌شريف، محمد قزلي، عزت‌ا... الوندي، حميدرضا شاه‌آبادي
جواد محقق، خسرو باباخاني، ابراهيم زاهداي‌مطلق، محمد حمزه‌زاده، محمود جوانبخت، داوود اميريان، محمد ناصري
حسين فتاحي، عليرضا سبحاني، احمد دهقان، حسين دهباشي و محمدرضا بايرامي در این نشست حضور خواهند داشت.
وی گفت: آشنایی بیشتر این افراد که همگی از بزرگان حوزه نویسندگی و داستان نویسان مطرح کشور هستند با مجموعه به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) و بررسی راهکارهای ارتباط بیشتر و در آینده سفارش اثر از  مهم ترین اهداف برگزاری این نشست می باشند.
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) یادآور شد: زیارت حرم مطهر رضوی ، حضور و اطعام در مهمانسرای حضرت، بازدید از موزه نفایس آستان قدس رضوی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این جمع از نویسندگان مطرح کشور در مشهد مقدس می باشد.
نظر بدهید