سلیمانی: «به سپیدی یک رؤیا» به چاپ دوم رسید/ مشغول نگارش رمان اجتماعی هستم
سه شنبه 05 بهمن 1395

سلیمانی: «به سپیدی یک رؤیا» به چاپ دوم رسید/ مشغول نگارش رمان اجتماعی هستم

نویسنده رمان «به سپیدی یک رویا» از انتشار چاپ دوم این کتاب خبر داد و گفت: اکنون مشغول نگارش یک رمان اجتماعی هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، رمان «به سپیدی یک رویا» اثر فاطمه سلیمانی ازندریانی که از سوی انتشارات کتاب نیستان روانه بازار کتاب شد، به چاپ دوم رسیده است.
سلیمانی پیرامون تجدید چاپ رمانش به خبرنگار فارس گفت: امیدوار بودم که رمان در کمتر از یک سال تجدید چاپ شود که اکنون چنین اتفاقی افتاده است.
وی در ارتباط با نقدهایی که به اثرش وارد شده، گفت: نقدها و نظراتی که در مورد کتابم شنیدم من را امیدوارتر کرد و در این مسیر ثابت قدم شدم تا بیشتر در این مسیر کار کنم و تکنیک‌های جدیدتری را امتحان کنم ولی حتما در مسیر تاریخ اسلام و آثار مذهبی قلم می‌زنم.
سلیمانی با اشاره به رمانی که در دست نگارش دارد گفت: فعلا یک رمان اجتماعی را در دست نگارش دارم که ده سال است که آن را می‌نویسم و بارها آن را بازنویسی کرده‌ام ولی این بار امیدوارم که تا پایان زمستان آن را به ناشر تحویل دهم.
این رمان که اثری مذهبی با محوریت سفر حضرت فاطمه معصومه(س) از مدینه به قم است تصویری از اتفاقات سفر را به خواننده نشان می‌دهد. این رمان توانست در جایزه ادبی پروین اعتصامی به عنوان یکی از کاندیداهای نهایی بخش رمان معرفی شود.
رمان «به سپیدی یک رویا» از ابتدای انتشار تاکنون مورد توجه منتقدین و خوانندگان قرار گرفته و نظرات بسیاری پیرامون آن مطرح شده است.
بر اساس این گزارش رمان «به سپیدی یک رویا» اثر این نویسنده جوان در چاپ دوم در شمارگان 2200 نسخه و با قیمت 12 هزار 500 تومان از سوی انتشارات کتاب نیستان روانه بازار کتاب شده است.
 
نظر بدهید