نسخۀ الکترونیکی «گلستان یازدهم» منتشر شد
چهارشنبه 06 بهمن 1395

گلستان یازدهم

نسخۀ الکترونیکی «گلستان یازدهم» منتشر شد

نسخۀ الکترونیکی کتاب «گلستان یازدهم»، اثر بهناز ضرابی‌زاده از سوی سورۀ مهر الکترونیک منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، نسخه الکترونیک کتاب «گلستان یازدهم»، دربردارنده خاطرات زهرا پناهی روا از سوی انتشارات سوره مهر منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
این اثر دربردارنده خاطرات همسر شهید علی چیت‌سازیان است که به قلم بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده ادبیات دفاع مقدس، نوشته شده است. کتاب دارای نثری روان و داستانی است که بر جذابیت خاطرات افزوده است.
علاقه‌مندان برای تهیه نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.
در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم:
«داشتیم از جلوی بیمارستان بوعلی می‌گذشتیم، گفتم: «علی آقا، تا چند ماه دیگه بچه‌مون اینجا به دنیا می‌آد.»
با تعجب پرسید: «اینجا؟!»
گفتم: «خُب، آخه اینجا بیمارستان خصوصیه، بهترین بیمارستان همدانه.
علی سرعت ماشین را کم کرد و گفت: «نه، ما به بیمارستانی می‌ریم که مستضعفین اونجا می‌رن. اینجا مال پولداراست. همه کس وُسعش نمی‌رسه بیاد اینجا.»
توی ماه هشتم بارداری بودم و حالم اصلاً خوب نبود. عصر پنجشنبه دهم دی‌ماه 1366 بود. وقت و بی‌وقت درد می‌آمد به سراغم. وصیّت علی آقا را به همه گفته بودم. آن روزها خانة مادرشوهرم پُر از مهمان بود و دوروبَرمان شلوغ. مادر هم آنجا بود. تا گفتم حالم خوب نیست، ماشین گرفت و به بیمارستان فاطمیه، که بیمارستانی دولتی بود، رفتیم. همین که وارد بیمارستان شدیم، خبر مثل بمب همه‌ جا صدا کرد: «بچة شهید چیت‌سازیان داره به دنیا می‌آد.»
کارکنان بیمارستان به هول‌ و ولا افتاده بودند. دوروبَرم پُر شده بود از پرستار و دکتر. خیلی زود خبر توی شهر پخش شد. مردم به بیمارستان تلفن می‌زدند و احوال من و بچه را می‌پرسیدند... .
 
نظر بدهید