کتاب «سلوک با همسر» در نماز جمعه‌های سراسر کشور معرفی شد
شنبه 16 مرداد 1395

کتاب «سلوک با همسر» در نماز جمعه‌های سراسر کشور معرفی شد

کتاب «سلوک با همسر» راهکارهای عملی رفتار در زندگی بر اساس آموزه‌های دینی، در نماز جمعه‌های سراسر کشور معرفی شد.

به گزارش مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، کتاب «سلوک با همسر»، از انتشارات تراث، برای آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی اسلامی در نماز جمعه‌های کشور معرفی شد.

کتاب «سلوک با همسر» با زیر عنوان «نه حرف من، نه حرف تو، حرف خدا»، از انتشارات تراث، به موضوعات و مسائلی که می‌تواند مبتلابه یک زندگی زناشویی و خانوادگی باشد و در تعاملات روزمرۀ اعضای خانواده رخ دهد، می‌پردازد و با تکیه بر آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع) و شیوۀ عملی علمای برجسته و اولیای الهی، راهکارهای کاربردی مناسبی را ارائه می‌نماید؛ البته نه فقط به‌عنوان راهی برای کاهش تنش‌های خانوادگی بلکه به‌عنوان مسیری جهت رسیدن به قرب الهی و تکامل.

کتاب «سلوک با همسر» راهی جلوی پای ما قرار می‌دهد تا به خدا نزدیک‌تر شویم؛ اما از راهی متفاوت که شاید خیلی حواسمان به آن نبوده است، یعنی دقت در رفتارهای خانوادگی. شاید برای بعضی‌ها عجیب باشد که بشنوند بهترین مسیر رسیدن به تقرب الهی، از خانواده می‌گذرد؛ اما در بخشی از کتاب «سلوک با همسر» از قول یکی از عرفای بزرگ نقل شده است که می فرمود: «انسان اگر بخواهد واصل شود، شروع آن از خانه و زن و بچه است.»

کتاب «سلوک با همسر» سعی می‌کند کیفیت زندگی و تعاملات خانوادگی ما را بالاتر برده و کمک کند تا خانواده‌ای شادتر، سالم‌تر و اسلامی‌تر داشته باشیم. «سلوک با همسر» با استفاده از حکایت‌های اخلاقی و تربیتی از بزرگان دین علاوه بر اینکه خواندن کتاب را برای عموم مخاطبان، دلنشین و شیرین کرده، نمونه‌ای واقعی و ملموس از سبک زندگی اسلامی را ارائه داده است.

این کتاب در طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در نماز جمعه‌های کشور که به‌همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاست‌گذاری ائمۀ جمعۀ سراسر کشور در حال اجرا است، معرفی شد.

نظر بدهید