مجموعه کتاب‌های مدافعان حرم اصفهان چاپ می‌شوند
سه شنبه 19 مرداد 1395

از سوی نشر دارخوین

مجموعه کتاب‌های مدافعان حرم اصفهان چاپ می‌شوند

مدیر انتشارات دارخوین از آماده سازی و انتشار مجموعه کتاب‌های مربوط به شهدای مدافع حرم استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، به نقل از خبرگزاری مهر، جان‌مراد احمدی مدیر انتشارات دارخوین در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در حال حاضر روی کتاب‌های مجموعه مدافعان حرم استان اصفهان کار می‌کنیم و قرار است این مجموعه با ۲۴ عنوان به بازار نشر عرضه شود.
وی افزود: سعی داریم کتاب‌های این مجموعه را به نمایشگاه کتاب اصفهان برسانیم و اگر تمام عناوین به نمایشگاه نرسیدند، حداقل ۱۶ عنوان را در این نمایشگاه رونمایی کنیم. کتاب‌های مورد نظر درباره خاطرات شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق هستند.
این مدیر نشر ادامه داد: کتاب‌های مجموعه مذکور، با مصاحبه و گفتگو با همرزمان، خانواده و دوستان شهدای مدافع حرم تولید می‌شوند و در قالب خاطره‌نگاری چاپ خواهند شد. الهه حاجی حسینی، زینب عطایی، فاطمه عسگری، لیلا کریمیان و مهری السادات معرّک‌نژاد تعدادی از نویسندگان و تدوین کنندگان کتاب‌های این مجموعه هستند و هرکدام تقریبا ۳ عنوان از کتاب‌های این مجموعه را می‌نویسند.
احمدی در پایان گفت: تا به حال ۳ عنوان از کتاب‌های این مجموعه به چاپ رسیده و متن ۱۶ کتاب هم به ما تحویل داده شده است. نمایشگاه کتاب اصفهان در مهر ماه برپا می‌شود و سعی داریم مجموعه را در آن تاریخ رونمایی کنیم.
نظر بدهید