پاسداشت شیخ زکزاکی در اولین برنامۀ «شب‎های شعر مقاومت»
شنبه 23 مرداد 1395

توسط شهرستان ادب برگزار می‌شود؛

پاسداشت شیخ زکزاکی در اولین برنامۀ «شب‎های شعر مقاومت»

نخستین برنامه از «شب‎های شعر مقاومت» با محوریت پاسداشت شیخ ابراهیم زکزاکی در مؤسسۀ شهرستان ادب برگزار می‌شود.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی مؤسسه شهرستان ادب، همزمان با روز مقاومت اسلامی، نخستین برنامه از سری نشست‌های «شب‎های شعر مقاومت» با محوریت پاسداشت شیخ ابراهیم زکزاکی، توسط شهرستان ادب برگزار می‌شود.
«شب‎های شعر مقاومت» عنوان سلسله نشست‎های ادبی با موضوع شعر مقاومت است که هر بار یکی از موضوعات مهم جهان اسلام و محور مقاومت، با حضور چهره‎های برتر شعر انقلاب و ادبیات مقاومت به طور پیوسته در مؤسسۀ فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار می‎شود.
محمد زاکزاکی فرزند شیخ ابراهیم زاکزاکی به‌تازگی با انتشار رنج‌نامه‎ای نسبت به وضعیت دشوار پدر خود ابراز نگرانی کرده بود و گفته بود «من از همۀ کسانی که به حق انسان برای برخورداری از عدالت و کرامت معتقدند، می‌خواهم برای انجام تلاشی مضاعف به من بپیوندند. ما باید به این بی‌عدالتی به ظاهر بی‌پایان اعتراض کرده تا صدایمان شنیده شود. ما باید پیش از آنکه دیر شود دست بکار شویم و از هر آنچه در اختیار داریم، بهره ببریم. خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ فرصتی برای اتلاف وجود ندارد. پدرم همین الان نیاز به پزشک دارد، همین الان! خدا را شاهد می‌گیرم که پدرم اکنون در حال نابینا شدن، فلج شدن و نابودی است»
نخستین شب از «شب‎های شعر مقاومت» امروز شنبه ۲۳ مرداد با موضوع «پاسداشت مبارزه و آزادگی شیخ ابراهیم زاکزاکی و گرامیداشت شهیدان مسلمان نیجریه» از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در مؤسسه شهرستان ادب واقع در تهران، سه راه طالقانی، روبروی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸، طبقۀ چهارم برگزار می‎شود.
نظر بدهید