«تن‌تن و سندباد» در کمتر از یک هفته تجدید چاپ شد
یکشنبه 24 مرداد 1395

«تن‌تن و سندباد» در کمتر از یک هفته تجدید چاپ شد

رمان «تن‌تن و سندباد» به قلم محمدمیرکیانی که هفتۀ گذشته از یادداشت رهبر انقلاب بر آن رونمایی شد در کمتر از یک هفته به چاپ سیزدهم رسید.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، رمان «تن‌تن و سند‌باد»، به قلم محمد میرکیانی، کتابی استراتژیک در حوزۀ ادبیات نوجوان است که هدف نویسنده از خلق چنین داستانی پرداخت استعاری و غیرمستقیم به مسئلۀ تهاجم فرهنگی غرب به شرق است، جالب آنکه در ابتدای دهۀ هفتاد، مسئلۀ تهاجم فرهنگی امری واضح و قابل روئیت برای همگان نبود و حتی علی‌رغم تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب، این امر برای طیف وسیعی از دست‌اندرکاران و مسئولان گنگ و نامفهوم بود.
موضوع اصلی کتاب، توجه به هویت شرق در مقابل تهاجم غربی است که مورد نظر و توجه ویژۀ رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و تقریظی بر آن نگاشته‌اند که روز 18 مرداد 95 در مراسم دومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی از این یادداشت رونمایی شد. این یادداشت رهبری گویای اشاعۀ فرهنگ مطالعهۀ کتاب‌های مفید است.
مؤسسۀ انتشارات قدیانی، کتاب «تن‌تن و سند‌باد» نوشتهۀ محمد میرکیانی را در نوبت چاپ سیزدهم و قیمت 10000تومان وارد بازار کتاب کرد.
برای تهیۀ این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های سراسر کشور می‌توانید جهت خرید اینترنتی، به سایت این مؤسسه مراجعه و یا با دفتر مرکزی انتشارات به شماره 66404410 تماس حاصل نمایید.
نظر بدهید