پایان منتشر شد
دوشنبه 25 مرداد 1395

پایان

پایان منتشر شد

جلد سیزدهم از سری رمان‌های ماجرای ناگوار با عنوان «پایان» اثر لمونی اسنیکت با ترجمۀ فرزانه کریمی به بازار کتاب رسید.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، جلد سیزدهم از سری رمان‌های ماجرای ناگوار با عنوان «پایان» اثر لمونی اسنیکت با ترجمۀ فرزانه کریمی به بازار کتاب رسید.

وایولت، کلاوس و سانی بودلر شخصیت‌های اصلی این رمان سیزده جلدی‌اند. پس از مرگ مرموز والدین بودلرها، بچه‌ها به سرپرست‌های گوناگونی سپرده می‌شوند. هر جلد از کتاب‌های این مجموعه، شرح ماجراهایی است که آن‌ها هر بار در خانه‌ای جدید و در کنار سرپرستی جدید تجربه می‌کنند. در همۀ این کتاب‌ها، شخصیت دیگری به نام کنت اولاف نیز حضور دارد که مسبب اصلی ماجراهای ناگوار داستان است.

انتشارات قدیانی، رمان «پایان» جلد سیزدهم از سری رمان‌های ماجرای ناگوار اثرلمونی اسنیکت را با ترجمۀ فرزانه کریمی در تیراژ 1100 نسخه، چاپ اول و قیمت 18000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيۀ اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعۀ اخبار درج شده در سايت اين مؤسسۀ فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

نظر بدهید