می‌خواهم خوش‌اخلاق شوم
چهارشنبه 27 مرداد 1395

می‌خواهم خوش‌اخلاق شوم

می‌خواهم خوش‌اخلاق شوم

گرچه در این کتاب پاسخ چیستی و چرایی حسن خلق را خواهیم یافت، ولی مهم‌تر از همه آن است که می‌توانیم و نه تنها می‌خوانیم و می‌فهمیم چگونگی افزودن بر حسن خلق را دریابیم. در این کتاب، به شیوه‌ای نو و کاربردی، مهارت خوی خوش آموزش داده شده است.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، خیلی‌ها به ما گفته‌اند خوش اخلاق باشید، ولی کمتر کسی چگونگی آن را برایمان بیان کرده است. گرچه در این کتاب پاسخ چیستی و چرایی حسن خلق را خواهیم یافت، ولی مهم‌تر از همه آن است که می‌توانیم و نه تنها می‌خوانیم و می‌فهمیم چگونگی افزودن بر حسن خلق را دریابیم. در این کتاب، به شیوه‌ای نو و کاربردی، مهارت خوی خوش آموزش داده شده است.
اهمیت اخلاق خوب نیاز به توضیح ندارد؛ ولی آنچه نیاز به بیان و تبیین دارد نحوۀ برخورداری از این اخلاق خوش است. ما برای تحقق این هدف راه بلند و ناهمواری را پیموده‌ایم. مراجعه به تمامی کتب حدیثی معتبر و تشکیل یک خانوادۀ حدیثی گسترده در موضوع حسن خلق تنها گام اول بود. تحلیل مفهومی و تخصصی حسن خلق بر اساس آیات و روایات و استخراج نشانه‌ها و مهمترین مؤلفه‌های حسن خلق در گام بعدی، دسته‌بندی آن و بررسی ارتباط این نشانه‌ها با تکنیک‌ها و مهارت‌های روان‌شناختی مرحلۀ بعدی بود.
پاسخ به پرسش‌های اساسی زیر در خصوص حسن خلق را در این کتاب بخوانید.
1ـ آنچه باید دربارۀ حسن خلق بدانیم.
2ـ منشأ خوی نیکو و خوی بد کجاست؟
3ـ نشانه‌های خوش اخلاقی چیست؟
4ـ چه کنیم خوش اخلاق شویم؟
کتاب فوق در شمارگان 500 نسخه با قیمت 7000 تومان منتشر شده است.
نظر بدهید