کتاب «بنی هندل» تجدید چاپ شد
چهارشنبه 27 مرداد 1395

بنی هندل

کتاب «بنی هندل» تجدید چاپ شد

کتاب «بنی هندل » نوشتۀ محسن حسام مظاهری توسط نشر آرما تجدید چاپ شد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «بنی هندل » نوشتۀ محسن حسام مظاهری توسط نشر آرما تجدید چاپ شد.
این کتاب گفت‌وگوهای رد و بدل شده در تاکسی است. عموماً وقتی سوار تاکسی می‌شوید و دغدغه‌تان این است که راننده آرام براند و در عین حال، زود شما را به مقصد برساند. حوصلۀ گپ‌وگفت‌وگو با هیچ کس را هم ندارید. سر این هم ندارید که با راننده سر کرایه و با بغل دستی سر جمع‌تر نشستن چانه بزنید. اما محسن حسام مظاهری برای همۀ این کارها و جروبحث‌ها وقت صرف کرده است. این جامعه‌شناس سوار ماشین‌هایی شده است که هر کدام یک نمونه از جامعه و مــردم ایــران را حمل می‌کرده‌اند. او با راننده و دیگر مسافران هم‌کلام شده تا بازتاب سیاست، فرهنگ و اقتصاد را در آن جامعۀ کوچک متحرک ثبت و ضبط کند. محصول  این کار ابتدا کتاب «مأمور سیگاری خدا» بود و حالا «بنی هندل» دومین مجموعه از تاکسی‌نگاری‌های مظاهری است.
با جامعۀ کوچک  متحرک ایرانی همراه شوید و نکته‌های تازه به دست بیاورید!
چاپ دوم این کتاب در 184‌صفحه‌ در قطع رقعی با قیمت 6500‌تومان منتشر شده است.
برای تهیۀ این کتاب می‌توانید با شماره تلفن 32351709-031 تماس بگیرید و همچنین می‌توانید با ٣٠ درصد تخفیف به‌صورت آنلاین از سایت چهارسوق به آدرس http://4soooq.ir تهیه نمایید.
نظر بدهید