اعلام فراخوان ثبت‌نام هفتمین نمایشگاه ملی کتاب
چهارشنبه 27 مرداد 1395

اعلام فراخوان ثبت‌نام هفتمین نمایشگاه ملی کتاب

فراخوان هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از سوی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه و بسیج اعلام شد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل  از خبرگزاری فارس، فراخوان هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از سوی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه و بسیج اعلام شد.
در متن این فراخوان آمده است: «بدینوسیله برگزاری هفتمین دورۀ نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس هم‌زمان با هفته دفاع مقدس به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و دفاع مقدس (ایثار و شهادت) به همۀ ناشران، مؤسسات فرهنگی و علاقه‌مندان به موضوع آثار دفاع مقدس اعلام می­‌شود.
لذا تمامی ناشران می‌توانند فرم‌های مربوط به ثبت نام  را با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی WWW.FATEHAN.IRدریافت و پس از تکمیل نسبت به تحویل  مدارک اقدام کنند.
تمامی ناشرانی که حداقل 10 عنوان اثر با موضوعات ادبیات پایداری و مقاومت، دفاع مقدس به چاپ رسانده‌اند، می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. در ضمن، ناشرانی که تعداد عناوین آن­ها کمتر از 10 عنوان است، می­‌توانند آثار خود را توسط سایر ناشران عرضه کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه باید مدارک خود را از چهارشنبه 27 مرداد تا چهارشنبه 10 شهریور ارسال کنند. بنا به اعلام دبیرخانۀ این نمایشگاه، هفتمین دورۀ آن در هفتۀ دفاع مقدس خواهد بود و شهر تهران در این دوره میزبان نمیاشگاه ملی کتاب دفاع مقدس می‌شود.
نظر بدهید