مجموعه دوازدهم چرا و چگونه به چاپ رسید
سه شنبه 26 بهمن 1395

چرا و چگونه

مجموعه دوازدهم چرا و چگونه به چاپ رسید

انتشارات قدیانی، مجموعۀ دوازدهم «چرا و چگونه» را با ترجمۀ کمال بهروز کیا در نوبت چاپ اول وارد بازار کتاب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه دوازدهم «چرا و چگونه» با ترجمۀ کمال بهروز کیا در نوبت چاپ اول وارد بازار کتاب شد.
انتشار کتاب در حوزه نوجوانان یکی از کار های دشوار در حوزه نشر است. این حوزه به دلیل شرایط خاص دوران نوجوانی و توجه به حساسیت هایی که در این دوره مهم از زندگی وجود دارد نیازمند برنامه ریزی اساسی وکارشناسانه برای تولید کتاب است.
از این مجموعه تا کنون 65 جلد منتشر شده و مجموعه حاضر که مجموعه دوازدهم است شامل جلد‌های 61 تا 65 است که با ترجمه کمال بهروزی نیا منتشر شده است.
این مجموعه به 5 جلد حاضر با عناوین پول و نظام پولی، جانوران وحشی، ستارگان، پروانه‌ها وتمبرها اختصاص دارد.
نویسندگان این کتاب ها انتقال اطلاعات علمی به نسل نوجوان جویای پژوهش و تحقیق را هدف اصلی خود قرار داده وبه شیوه دایره المعارفی اطلاعات مفیدی در اختیار علاقه مندان به آموختن قرار می دهند.
این مجموعه 550 نسخه، 250 صفحه وبا قیمت 50000 تومان از سوی انتشارات قدیانی منتشر شده است.
براي تهيه‌ی اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.
 
 
 
نظر بدهید